domingo, 9 de junio de 2013

C to the P

Tog chansen och fick äntligen hänga med fina @hildatora och...



Tog chansen och fick äntligen hänga med fina @hildatora och Matte ❤ 😄👍

Dagens loppisfynd. 3 skivor, 1 film, en fet ring, Sin...



Dagens loppisfynd. 3 skivor, 1 film, en fet ring, Sin City-magneter och en gammal världskarta. Allt för ynka 93:- 😄👍 #megaloppis

You know you live in Gotham city when..



You know you live in Gotham city when..

10knotes: This post has been featured on a 1000notes.com blog.





10knotes:

This post has been featured on a 1000notes.com blog.

Loppissöndag! Kom till Slottsskogsvallen och köp grejer! (på/i...



Loppissöndag! Kom till Slottsskogsvallen och köp grejer! (på/i Bagageloppis)

Happy Star Wars Day! #maythe4thbewithyou



Happy Star Wars Day!
#maythe4thbewithyou

Jaa jaa, jag ska!



Jaa jaa, jag ska!

RIP Jeff Hanneman



RIP Jeff Hanneman

En cykel. Det ser ju inte vem som helst!



En cykel. Det ser ju inte vem som helst!

Hade en sån jävla helkväll igår. Först ut: Tre timmar...



Hade en sån jävla helkväll igår. Först ut: Tre timmar testosteron i form av GBG Wrestling. Skrek mig hes till våldet.

FREDAG Geni + Skägg.



FREDAG


Geni + Skägg.

bakatstravarn: CANCER Meet Lea. A sweet 10-year-old girl with...



bakatstravarn:

CANCER Meet Lea. A sweet 10-year-old girl with tons of spirit. When she was only a baby she lost her mother to cancer and 6-7 months ago she developed Non-Hodgkin lymphoma her self. Life isn't always that fair…

So when she lost her hair due to the treatment my wife decided to let Lea shave her head, so the baldness wouldn't feel as bad. After all — it's just hair. 

Luckilly, her body has responded well to the treatment and the doctor says she's beat it!

ÄNGKLIEN fredag!!!!



ÄNGKLIEN fredag!!!!

Så kom det, vårvädret.



Så kom det, vårvädret.

Köldchocken som uppstår när man råkar lyfta upp både locket och sitsen på toalettstolen innan man...

Köldchocken som uppstår när man råkar lyfta upp både locket och sitsen på toalettstolen innan man sätter sig. Den.

andraapriltvåtusentretton

Hade saker och ting varit annorlunda hade jag igår morse tagit tåget upp till Öset för att träffa min familj och för att träffa och hänga med mina vänner.

Istället åkte jag upp för att gå på en bandkamrats/en av mina bästa vänners begravning. 

Fantastiskt fin begravning. Oerhört tung såklart, men fantastiskt fin.

I slutändan gör det ändå det overkliga, det som inte får hända, lite mer verkligt.

När man vet att i kistan, några meter fram, ligger han som satt i hörnet i replokalen, bakom trummorna.

Han som fick ett rum att skina upp bara genom att gå in i det. 

Han som fick alla på bra humör bara genom att vara sig själv.

Genom att vara världens mest positiva och levnadsglada människa.

Som CJ sa efter begravningen, det är upp till oss att bära vidare den livsglädje du en gång visade.

Sov gott, Nils.

Vi ses sen <3

Fina Nils. Jag vill och kan inte förstå att det är sant. Det är...



Fina Nils. Jag vill och kan inte förstå att det är sant. Det är så jävla overkligt och orättvist. Sov gott, kompis.

Thug Wine



Thug Wine

Glamouren på Kielfärjan är hög.



Glamouren på Kielfärjan är hög.

Såatteehh



Såatteehh

No hay comentarios:

Publicar un comentario